Hvem er vi?

Om os

Kort om den kristne tro

Gud elsker dig og ønsker at have fællesskab med dig. Han ønsker at give dig et liv med Ham og frelse dig fra fortabelsen. Der er så meget glæde, fred, liv og frihed i Guds nærvær.

Dermed ikke sagt at livet som kristen er perfekt og smertefrit - det lover Bibelen ingenting om, men den fortæller om et sted du kan komme med alle dine nederlag og sejre, et sted du kan komme lige præcis som du er. - et sted der er håb!

Ikke nok med det, men vi tror faktisk også på at DU har brug for Gud, både her i livet, og ind i døden.

Læs meget mere om det her

Om hjemmesiden

Hjemmesiden opstod i foråret 2012 i kølvandet på at Filip havde lavet en facebook-julekalender, hvor han hver dag delte et post om den kristne tro.
I forbindelse med det, så vi behovet for en side målrettet dig som måske er døbt, konfirmeret og går i kirke juleaften, men som derudover ikke har haft et forhold til kristendommen.

Vi har erfaret at mange har ubesvarede spørgsmål til kristendommen og livets store spørgsmål. Vi håber at hjemmesiden kan være en hjælp til netop dig der kan genkende det!

På hjemmesiden kan du bl.a. læse om Jesus i blogindlæg, som er skrevet af forskellige kristne i forskellige aldre, se korte film og 'Spoken Words' der på forskellige måder formidler den kristne tro. Hvis du vil have en indføring i hvad den kristne tro handler om kan du gennemgå de forskellige "steps" under lynguiden.

Jesusbloggen.dk kan også findes på facebook og instagram :)

Du er altid velkommen til at kontakte os gennem chatfunktionen, hvis du har spørgsmål, sygdom eller en situation i dit liv du gerne vil have at vi beder for. Hvis vi ikke svarer, må du meget gerne skrive din E-mailadresse, på den måde kan vi kontakte dig, når vi ser beskeden.

Samarbejde med OAC Danmark

Jesusbloggen har et samarbejde med OAC Danmark - Friluftsmissionen. OAC står for Open Air Campaigners og arbejder i +20 lande på verdensplan. De ønsker at fortæller mennesker om Jesus. OAC er øverst ansvarlige for driften af Jesusbloggen. Du kan læse meget mere om OAC og deres rigtig gode arbejde her.

Teamet bag:

Filip
Filip
Filip bor i Esbjerg, hvor han arbejder som lærer. Han står for sidens daglige drift.
Bjørn
Bjørn
Bjørn bor i Aarhus og arbejder som mediegrafiker. Han står for al teknik og grafik på siden.